sobota 7. ledna 2023

 

nemoc se mě stále nepouští.. přemýšlím, že si vážně skočím k doktorce pro nějaká antibiotika. 50% těla mi už netvoří voda, ale hleny.... fuj. přes den se mi pokaždé zdá, že už jsem v pohodě. dýchám volně, nekašlu a pak si večer lehnu do postele zalehne mi ucho, smrkám téměř bez přestání a nemůžu se nadechnout. jakoby se mi všechno nalilo na jednu stranu. fakt parádička. obzvláště, když vezmu v potaz, že neschopenku jsem ukončovala ani ne před týdnem s tím, že už jsem samozřejmě v pořádku. 

uff, uff... 

a to jsem měla v plánu využít zimu na maximum. jezdit na hory, naučit E konečně pořádně jezdit na snowboardu a celkově začít žít trochu i mimo domov, nákupák a auto. tak snad co nejdřív budu ok ať někam vyrazíme alespoň o jarních prázdninách. 

Žádné komentáře:

Okomentovat