neděle 8. ledna 2023

E je zamilovaná. na veletrhu středních škol se seznámila s kamarádem svojí spolužačky a aktuálně žije online životem na chatu s V. píšou si téměř nepřetržitě, on ji čekává před školou, volají si a dívají se online společně na filmy.... 

pan M vyvádí, protože naší E je čtvrnáct a V sedmnáct, což nám E jaksi "zapomněla" oznámit a pan M na to přišel sám. objektivně toto nedělá starost jen panu M, ale i mě. jestli mám s něčím zkušenosti tak jsou to kluci a chlapi. E je strašně důvěřivá holka a bohužel absolutně nedokáže poznat, když ji někdo začne tahat za nos nebo hůř ji manipulovat do něčeho co nechce. zatímco já mám na tyhle typy šestej smysl a něco mi říká, že to nebude čistá láska co přitáhlo sedmnáctiletýho kluka k holce, která je pořád blíž dítěti než dospělé holce. tolik bych jí přála, aby to byl opravdu hodný kluk... ale jestli udělá nějaký podraz ať si mě nepřeje! se mnou si zahrávat nechce. před E má sice náskok, ale já už výdrby všeho druhu zažila a s mojí dcerou nikdo vydrbávat nebude. alespoň ne s mým vědomím. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat