pondělí 9. ledna 2023

jestli na sobě něco nesnáším jsou to vlasy, prsa a nehty. tolik mindráků jsem si s nimi užila. prsa si ženská může nechat upravit, nehty nosit umělé, ale čím zakrýt řídké jemné vlasy s vlkem? ano, asi bych si mohla nechat přidělat pramínky vlasů, ale obávám se, že ani tak bych nebyla o moc spokojenější než jsem teď, protože o takové vlasy je potřeba se pak speciálně starat a nesmí se motat jen tak do messy drdolů, když ráno nestíháte. což je přesně, ale úplně přesně můj případ. takže od tohoto jsem upustila už dávno, ale pohrávám si s jinou myšlenkou... vždycky se mi strašně líbily holky s afrem. teda vlastně i chlapi, ale o tom zase jindy. a nedávno jsem narazila na článek o trvalé. nejdřív mě to nezaujalo, protože trvalá se nosila dřív a nikdo nechce vypadat jak za komančů, ale tohle je pecka! mohlo by to vyřešit celé moje problémy s vlasy, které neustále elektrizují, jsou zplihlé, bez objemu a nedají se absolutně učesat. měla bych prostě afro, které si můžu dle libosti nechat rozpuštěné nebo stočit do drdolu, ale už nebude vypadat, že mám na hlavě dva a půl chlupu. yes, tohle potřebuju. zítra zkusím obvolat salony abych zjistila kde mají dostatek zkušeností abych nedopadla po trvalé hůř než jsem na tom teď.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat