pátek 6. ledna 2023

v práci pomalu, ale jistě trávím víc času než doma a tak si říkám, že by bylo fajn dát těm písmenkům, o kterých se tady budu bavit i pár vlastností a nějaký hrubý vnější popis. celkově je nás na pobočce osm...

pan A je současný vedoucí, který jde od února na vyšší pozici a pobočku mi aktuálně předává. má osobitý humor, se kterým umí solidně přestřelit, ale nikdo mu nikdy nic neřekne. má respekt hlavně proto jak moc se v celém chodu firmy vyzná a taky proto, že může kohokoli na pobočce dost obstojně zastoupit. včetně technika... miluje excel a pořád vymýšlí další a další tabulky, které mají chodu pobočky pomáhat, ale už jich začíná být tolik, že mám problém se v nich orientovat. v prosinci se mu narodily dvojčata.

pan D alias "svářeč" je náš technik. tu přezdívku nesnáší a já mu tak říkám zásadně ve chvílích kdy ho chci popíchnout, aby se naštval... v pondělí mívá nesmyslně špatnou náladu, podezřele často se ujišťuje jestli ho mám ráda a celkově na mě působí, že to na mě občas zkouší... vždy mu se smíchem říkám, že bych mohla být jeho africká matka. 

pan P je vedoucí směny. kluk,  který mě dokáže vždycky překvapit co v sobě má. je mu pětadvacet, ale v hlavě má věci fakt srovnané. z rodinných důvodů nedodělal střední a přesto je jeden z nejlepších prodejců v celé firmě. školí nováčky a ve finále bude školit i mě, protože pokladně jsem se zatím nevěnovala téměř vůbec. pokud bych z jakéhokoliv důvodu na pozici vedoucí skončila rozhodně bych doporučila právě pana P.

slečna M je holka, ke které jsem se asi zatím dostala nejmíň. je svá, tvrdohlavá a nemá moc zájem komunikovat. chodí si sem odpracovat svoje hodiny a nemá zájem investovat nic moc navíc.

K je jeden z nováčků, které už jsem s panem M nabírala já. ačkoliv papírově se jedná o ženskou obléká se a celkově vypadá jako chlap. zákazníci jí běžně říkají "kolega" a přesvědčují nás, že má na špatnou jmenovku. je to celkem legrace hlavně proto, že K má tohle všechno na háku a je vidět, že je sama se sebou víc než srovnaná. ve skutečnosti všechny zajímá jak to vlastně všechno má... je jen lesba nebo má do budoucna v plánu být opravdu chlap? no, to se dozvíme třeba časem.

pan K je vedoucí druhé směny. ačkoliv je u firmy téměř nejdýl je neustále zmatený, neorganizovaný a má docela velký problém vést si svoji směnu. už jsme spolu měli rozhovor, kde mi docela upřímně řekl, že má nějaké problémy v soukromém životě a chtěl by dostat šanci, aby mi ukázal co v něm je bez toho abych přebrala názor pana A nebo kohokoliv z týmu. šanci mu samozřejmě dávám a chci, aby se mu v práci dařilo a on se cítil dobře, ale zrovna s ním budu muset hodně popracovat, aby jeho směna začala fungovat alespoň z poloviny tak jako ta pana P. kromě pracovní stránky nejde u pana K nezmínit, že je křesťan.. nebo minimálně to o sobě tvrdí a má tedy potřebu se vyjadřovat k náboru nováčků, kteří nezapadají do jeho škatule "normálnosti".... 

pan T je takové naše kuřátko. nastoupil k nám jako k prvnímu zaměstnavateli a má čerstvých osmnáct. snaží se a je na něm vidět ta chuť všechno umět, ale taky jak je brutálně nervózní z lidí. na pohovoru byl chudák tak vyřízený, že koktal a moc šancí jsme mu nedávali, ale nakonec si myslím, že zapadl skvěle. pan T je gay.

pan J je náš úplně poslední nováček. vypadá jako drsňák z ulice, ale podle toho jak se projevuje je to spíš stydlín. má manželku, psy a bojí se létání. prozatím se moc neprojevuje. 

paní G je těhulka, se kterou si jako jedinou tykám, protože mě školila a začaly jsme si tykat. aktuálně už je na neschopence a připravuje se na příchod holčičky. 

poprvé mám v týmu mnohem víc chlapů než ženských a musím říct, že je to super. ta dynamika je úplně jiná. střílím si z nich a sem tam i oni ze mě, nikdo se neuráží a je tady prostě pohoda. když něco nefunguje řekne se to nahlas a jede se dál.... jestli jsem za něco vděčná je to právě tým ♥


 

Žádné komentáře:

Okomentovat