čtvrtek 19. ledna 2023

 

včerejšek jsem v práci přežila s coldrexem až do konce pracovní doby, ale dnes jsem konečně vypadla ve 12:40! jakmile jsem měla všechno hotové - jak jinak, že - poslala jsem mail, že odcházím kvůli nemoci domů a šla. ve 12:40. neuvěřitelný, ale jsem na sebe fakt pyšná. teď ještě  abych se dokopala k tomu cvičení hned jak mi opadnou horečky a bolesti svalů. jinak jsem vyhodila pětikilo za aplikaci a ještě mi zůstane to moje povolený tělíčko. ble, ble...

mimo jiné se dnes zastavil pan A se zprávami od vedení z Prahy. první zpráva velmi pozitivní, dostanu přidáno, protože mi končí zkušebka. takže už nebudu po výplatě brečet, ale budu pouze naštvaná. bez předchozího upozornění byl ukončen vedoucí z jiné pobočky, protože ředitel nebyl spokojený. ok, je mi to jedno až na dodatek, že na mé pobočce byl během měsíce čtyřikrát mystery shopping a všechny dopadly hrozně. tudíž ředitel je nespokojený. takže se pode mnou začíná kývat židlička? buď je to těmi prášky, kterýma se dopuju nebo je mi to jedno. za almužnu můžu dělat i jinde. ale i tak se moje ambiciózní já rozhodlo, že dnes s panem M vytvoříme tabulku, kterou ti bídáci budou vyplňovat a plnit ukazatele. doprčič, to by bylo, aby to nebylo, že! a poslední třešničkou na dortu byl fakt, že se začne hlídat docházka vedoucích. mám pocit, že jsem magnet na tyto změny k horšímu záhy po mém nástupu. opravdu! jak je to možný? dva a půl měsíce jsem makala jako fretka, chodila domů po deseti až dvanácti hodinách s tím, že zaplacených mám osm. říkala jsem si, že je to investice, která se mi vrátí jakmile líp pochopím procesy a celkově začnu být rychlejší. naivně jsem si myslela jak si začnu odcházet konečně někdy kolem třetí a ono prd. budu tam hnít každý den do pěti minimálně.... tady už zbývá jenom krácení personálu a můžu se opět přihlásit k odběru newsletteru od prace.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat