pondělí 2. ledna 2023

 ..občas si říkám jaké by to asi bylo být zase nezadaná. mít tu možnost chodit si kam chci, kdy chci, s kým chci... 

na začátku prosince mi pan T. popřál k svátku a přihodil komentář o tom jaká je škoda, že už nezopakujeme žádnou další firemní párty. neodepsala jsem. nejdřív jsem chtěla napsat obyčejné děkuji a všeobecný povzdech nad nemožností zopakovat si firemní večírek, protože jsem - díky bohu! - dala výpověď a k 31.10. ukončila působení ve firmě. nakonec jsem, ale nechala sms ladem a počkala na den s rozvernější náladou, protože z nějakého důvodu mě pan T. prostě zajímá. dobře se s ním povídá a je roztomilý sledovat jak je někdy nesvůj...

rozhodla jsem se napsat mu na silvestra. jak jinak omluvit téměř měsíc zpožděné poděkování za přání než ho spojit s přáním všeho dobrého do nového roku? myslím si, že ideální příležitost a třeba se i dozvím jak je možný, že si vzpomene na svátek bývalé kolegyně, když jsme se spolu neviděli a nebavili několik měsíců. who knows.


Žádné komentáře:

Okomentovat